Suchergebnisse

Suchergebnisse 1-40 von insgesamt 94.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• AUSFALL Forum und TS

Luni - - Ankündigungen

Beitrag

Die Recht passen noch nicht, bin nur Supporter. Meine ausgewählten Spiel passen auch nicht überein.

• +++ Frohe Weihnachten! +++

Luni - - Lounge

Beitrag

Hohoho euch allen

• Destiny 2 - Forsaken Sammelthread

Luni - - Chat

Beitrag

ja alles schon gemacht, ich denke es liegt an meinem Internet. Weil ja ca 200 Leute die selbe IP Adresse haben.

• Musiksammlung - Was hört ihr gerade? :)

Luni - - Lounge

Beitrag

youtu.be/iUYyMYynz10

• Destiny 2 - Forsaken Sammelthread

Luni - - Chat

Beitrag

Schade das, dass Spiel nicht Mal startet. Er sagt mir immer ich bin mit nem anderen Account eingeloggt. Hätte schon Mal Bock auf das Game

• Server VIP-Liste

Luni - - Ankündigungen und Abstimmungen

Beitrag

Inwiefern aus finanziellen Gründen? Haben wir Geld zum verbrennen? Jetzt hab ich es kapiert .

Luni - - Lounge

Beitrag

youtu.be/qKvCP_3xCIE

Luni - - Lounge

Beitrag

youtu.be/6hJLq6JJSOw

Luni - - Lounge

Beitrag

youtu.be/fmDp2rZK6mM

Luni - - Lounge

Beitrag

youtu.be/vloUhu7QxmU

Luni - - Lounge

Beitrag

youtube.com/watch?v=yU0aKa7PFBg

Luni - - Lounge

Beitrag

youtu.be/388e_8mu1t4

Luni - - Lounge

Beitrag

youtu.be/VwErrR7d72g

Luni - - Lounge

Beitrag

youtube.com/watch?v=5F2ypnLQUrU

Luni - - Lounge

Beitrag

youtube.com/watch?v=_LypjOTTH6E

Luni - - Lounge

Beitrag

youtube.com/watch?v=MiBAIFhzDQE

Luni - - Lounge

Beitrag

youtu.be/kA8tVGF2N5s

Luni - - Lounge

Beitrag

[url]https://youtu.be/sl7b1Ung-rc[/url]

Luni - - Lounge

Beitrag

youtu.be/IJUnRR_oXpk

Luni - - Lounge

Beitrag

youtube.com/watch?v=ARoGq0JN59k

• Updates und Neuigkeiten

Beitrag

Early Access Week 27 Update 09.26.2017 notice_thumbnail_1506430086205.png Players, Today we look at what we have changed and fixed in our 27th weekly patch. This patch will be deployed to the Test Servers on Wednesday, September 27th KST, and to the Live Servers later if everything is stable. Early Access – Week 27 – Patch Notes UI/UX Enhanced breathing animation in the Spectator mode Added a new feature in the Settings to adjust the zoom-in and zoom-out speed of the World Map Bug Fixes Fixed a …

Beitrag

Early Access Week 26 Update 09.18.2017 notice_thumbnail_1505790353421.jpg Players, Today we look at what we have changed in our 26th weekly patch. This patch will be deployed to the Test Servers on September 19th KST, and to the Live Servers if everything is stable. Early Access – Week 26 – Patch Notes UI/UX - Added the following feature to the Map Help section on the World Map: Marking your character's current position (Default key set to Insert) Other - You may no longer modify ini files to se…

Luni - - Lounge

Beitrag

youtube.com/watch?v=r7IF0NZBzKs

Beitrag

Early Access - September Update notice_thumbnail_1505136668091.jpg Players, As we noted in our previous dev blog, we have changed our patch and update schedule to increase the amount of time we spend on testing and fixing new features before we deploy them. This week, we will push out an update to the Test servers that will be available for download on Tuesday evening KST (Tuesday morning CEST, Tuesday early morning PDT) and will include some new features, bug fixes, and improvements. Before we …

• Grafikkarten Entscheidungshilfe

Luni - - Lounge

Beitrag

ich glaub da hast du dich verlesen, beide haben 1x8 und 1x6 Pin. Ansonsten ist die Gainwand etwas höher getaktet.

• ---> Gamescom 2017 <---

Luni - - Lounge

Beitrag

Zitat von DOS3KOPP: „Tu das. Könn' nächstes Jahr ja Clantreffen dort abhalten . “ Das wär ne gute Idee.

Luni - - Lounge

Beitrag

youtu.be/z-u4cBxmDJ8

Beitrag

Early Access Week 21 Update 08.16.2017 notice_thumbnail_1502945187953.jpg Players, We will deploy a small patch at 3PM KST / 11PM PDT / 8AM CEST without server maintenance. Early Access - Week 21 - Patch Notes Bug Fixes Partially fixed client crash Fixed marker graphics bug on the World map Fixed miscellaneous bugs with team game reconnect feature Fixed a bug that caused a player to exit a vehicle when they pressed 'F' to cancel using an energy drink See you in-game, The PUBG Community Team Quel…

Beitrag

Early Access Week 20 Update Players, Today we look at what we have changed and fixed in our week 20 patch. This patch will be deployed to the Test Servers on Wednesday, August 9th, and if everything is stable, to the Live Servers on Thursday. Client Optimization - Optimized game performance for 6-core or higher CPU - Optimized UI Sound Effects - Decreased motorbike engine and vehicle skid sound volumes Bug Fixes - Improved character animation when using throwables while prone - Fixed a bug that …

Luni - - Lounge

Beitrag

youtu.be/wsrvmNtWU4E

• notice_thumbnail_1501578231917.jpg Players, Today we will look at what we have updated in our 4th monthly update. But before doing so, I feel that I am indebted to our fans and community to address to the reaction we have been receiving regarding our soon-to-be-tested “crate and key system”. While our intention was and still is to add the full feature to the game when we move into actual release, we do need to test it prior to launch and at Early Access so that it is stable and ready to be fully…

Luni - - Lounge

Beitrag

Nur den youtube link, dann klappt es

Luni - - Lounge

Beitrag

youtu.be/ecSCaZ_XPlo

• Ich freue mich auf die neue Medic und Versorger Waffen, die sollen wohl sehr stark sein. youtu.be/n1flITVLZc0 youtu.be/3NcWtiu-lpA

• DEV BLOG UPDATE! A weekly patch, new skins, Gamescom, and our monthly update! notice_thumbnail_1501141824350.jpg Players, In case you missed it last week, due to complications with a client crash bug last week, we need to push the monthly update to the 3rd of August. We will, however, have a small patch this week, which will mainly address bugs you have reported. We are also working on resolving the issues seen on the servers over the past week and we ask for your patience as we get them fixed. …

• Warframe - Openworld Teaser Trailer

Luni - - Chat

Beitrag

Was hatter da geschrieben ? Zitat von Hector50: „Ne ne der hat in dee schul besser uffpast “

• Youtube LIVE

Luni - - Chat

Beitrag

Na hoffentlich.

• Youtube LIVE

Luni - - Chat

Beitrag

Zitat von Lunaticx1983: „Es klatscht gleich ... aber kein Applaus ... ! Und A-Leex ... dein Arsch steht auf meiner Liste ! “ Ist das so eine ähnliche Liste wie sie Hans fürt? Wer den schönsten Popo hat ?

• Youtube LIVE

Luni - - Chat

Beitrag

Zitat von TheLuke2211: „Zitat von A-LeeX: „OBS ist echt ne Super Sache. Ich benutzte es ab und zu für meine Radioshow. Aber mit einblendung von Bild und Ton und das ganze drum herum und dazu noch ne gute Internet Leitung sollte man das nicht auf den Rechner Streamen wo auch gleichzeitig Battlefield läuft. Es Sei den man hhat eine dementprechende CPU wie Luke es schon erwähnt hatte. “ Luke? Jetzt beleidigst du mich aber... “ Ja er meinte eigentlich auch: Homo!!!!!!

• Neues Update von gestern. Patchnotes: Players, Today we look at what we have changed and fixed in this, our 16th weekly patch. This patch will be deployed to the Test Servers on Wednesday, July 12, and if everything is stable, to the Live Servers on Thursday. Early Access – Week 16 - Patch Notes Client Performance - Optimized Care Package airplane - Improved UI performance Bug fixes - Fixed an issue where the starting airplane became immobile in sky at the very start of a round - Fixed inventory…